FANDOM

Perustietoa Muokkaa

Valtiomies (engl. Statesman) on sankari ja Freedom Phalanxin johtaja ja perustajajäsen. Hän kuuluu myös Kahdeksaan Selviytyneeseen. Hänen voimiinsa kuuluu Kestävyys, Lentokyky, Supervoimakkuus ja Supernopeus. Sankarit näkevät hänet seuraavissa tehtävissä:

Rikolliset saavat Valtiomiehen vastaansa seuraavissa tehtävissä:

Historia Muokkaa

Marcus Cole aloitti uransa sankarina ollessaan sotilaana Yhdysvaltain Armeijassa Ensimmäisessä Maailmansodassa. Hän oli tullut kuoleman sairaaksi sodassa, sillä häntä oli heitetty sinappikaasupommilla. Sen sijaan että hän olisi palannut kotiin armeijasta vuonna 1918, hän suuntasi itään etsimään tarujen Raivojen Kaivoa. Hänen mukaansa tuli monia hänen ystäviään armeijasta, mukaan lukien hänen paras ystävänsä, Stephan Richter. Heistä tuli palkkasotureita matkalla auttaakseen Marcusta selvittämään Kaivon olinpaikan ja miten sen voimat saa käyttöön. Marcus pelastui kuolemalta. He onnistuivat ja molemmat Marcus ja Stephan joivat Zeuksen Lähteestä Raivojen Kaivon yhteydessä, ja molemmat saivat supervoimat. he erkanivat pikkuhiljaa toisistaan. Marcuksesta tuli sankari Valtiomies, ja Stephanista hänen arkivihollisensa, Lord Recluse.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki